|
||||
ICO: | 61387991 | |||
Mobile: | +420 737 203 860 | |||
E-mail: | info@ceskyflorbal.cz | |||
URL: | www.ceskyflorbal.cz |
PŘEBOR MLADŠÍCH ŽÁKŮ - SKUPINA 3 - 10. KOLO
Marek Hauptmann a Matěj KašíkUvedené statistiky se vztahují k Přebor mladších žáků - skupina 3 2023/2024 a jsou platné k začátku zápasu.
Sparta
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3 | U | Jiří Bauer | 2011 | 23 | 0 | 0 | 0 | 2 |
9 | U | Lubomír Martiník | 2011 | 15 | 0 | 0 | 0 | 2 |
19 | U | Tobias Vincent Lukeš | 2012 | 35 | 0 | 0 | 0 | 2 |
26 | U | JIří Čížek | 2011 | 31 | 0 | 0 | 0 | 0 |
28 | U | Tomáš Bláha | 2012 | 23 | 0 | 0 | 0 | 0 |
30 | U | Nicolas Fučík | 2011 | 35 | 0 | 0 | 0 | 2 |
32 | U | Otakar Seďa | 2011 | 19 | 0 | 0 | 0 | 0 |
35 | U | Patrik Špott | 2013 | 27 | 0 | 0 | 0 | 0 |
38 | U | Štěpán Holý | 2012 | 39 | 0 | 0 | 0 | 0 |
48 | U | Tomáš Filz | 2012 | 31 | 0 | 0 | 0 | 0 |
51 | U | David Malec | 2011 | 19 | 0 | 0 | 0 | 0 |
54 | U | Tobiáš Ševců | 2012 | 34 | 0 | 0 | 0 | 0 |
66 | U | Marián Tichý | 2012 | 35 | 0 | 0 | 0 | 2 |
76 | U | Ondřej Zelený | 2012 | 27 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Realizační tým | |
---|---|
Miroslava Kašparová | trenér |
Jan Filz | vedoucí |
FBC Příbram
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | U | David Procházka | 2012 | 27 | 0 | 0 | 0 | 0 |
5 | U | Tadeáš Krůpa | 2011 | 35 | 0 | 0 | 0 | 0 |
6 | U | Adam Fencl | 2012 | 35 | 0 | 0 | 0 | 0 |
7 | U | Ondřej Štipl | 2011 | 31 | 0 | 0 | 0 | 0 |
8 | U | Matěj Brabec | 2011 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
18 | U | Dominik Sadílek | 2011 | 39 | 0 | 0 | 0 | 6 |
19 | U | Adam Crhák | 2013 | 27 | 0 | 0 | 0 | 0 |
21 | U | Tobiáš Adámek | 2011 | 39 | 0 | 0 | 0 | 2 |
22 | U | Radek Strejc | 2011 | 27 | 0 | 0 | 0 | 2 |
27 | U | Tomáš Buršík | 2013 | 19 | 0 | 0 | 0 | 2 |
59 | U | Vojtěch Ungerman | 2012 | 31 | 0 | 0 | 0 | 4 |
68 | U | Erik Hroněk | 2011 | 24 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Realizační tým | |
---|---|
Jan Fencl | trenér |
Petra Adámková | vedoucí |
Adámková Petra (02.04.1982) - stupeň oprávnění D | asistent trenéra |