|
||||
ICO: | 61387991 | |||
Mobile: | +420 737 203 860 | |||
E-mail: | info@ceskyflorbal.cz | |||
URL: | www.ceskyflorbal.cz |
LIGA MLADŠÍCH ŽÁKŮ - SKUPINA 2 - 9. KOLO
Ondřej Bím a Jonáš MellanUvedené statistiky se vztahují k Liga mladších žáků - skupina 2 2021/2022 a jsou platné k začátku zápasu.
Teplice
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | U | Robin Kopecký | 2009 | 29 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2 | U | Arthur Rocha | 2009 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0 |
3 | U | Adam Bříza | 2011 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0 |
4 | U | Pavel Civín | 2010 | 29 | 0 | 0 | 0 | 0 |
5 | U | Vojtěch Koša | 2009 | 32 | 0 | 0 | 0 | 0 |
6 | U | Zbyněk Roubal | 2011 | 28 | 0 | 0 | 0 | 0 |
7 | U | Štěpán Sessek | 2010 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0 |
8 | U | Patrik Vácha | 2010 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0 |
9 | U | Liliana Kulíšková | 2010 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0 |
26 | U | Vojtěch Traksl | 2009 | 29 | 0 | 0 | 0 | 0 |
34 | U | Jakub Růženec | 2009 | 15 | 0 | 0 | 0 | 0 |
56 | U | Filip Merwitz | 2009 | 29 | 0 | 0 | 0 | 0 |
76 | U | Daniel Kulich | 2009 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 |
95 | U | Markéta Radová | 2010 | 31 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Realizační tým | |
---|---|
Klára Dvořáková | trenér |
Klára Dvořáková | vedoucí |
Lovosice
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | U | Šimon Šulc | 2010 | 29 | 0 | 0 | 0 | 0 |
5 | U | Martin Samek | 2010 | 29 | 0 | 0 | 0 | 0 |
7 | U | Vojtěch Prchlík | 2010 | 29 | 0 | 0 | 0 | 0 |
9 | U | Oliver Hanzal | 2010 | 23 | 0 | 0 | 0 | 0 |
10 | U | Jakub Lebeda | 2011 | 32 | 0 | 0 | 0 | 0 |
11 | U | Martin Kalina | 2009 | 29 | 0 | 0 | 0 | 0 |
13 | U | Ema Kocianová | 2009 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 |
16 | U | Lukáš Veltruský | 2009 | 23 | 0 | 0 | 0 | 0 |
18 | U | Antonín Beránek | 2009 | 32 | 0 | 0 | 0 | 0 |
30 | U | Antonín Čepelák | 2010 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 |
35 | U | Dominik Michalička | 2010 | 29 | 0 | 0 | 0 | 0 |
38 | U | Štěpán Buřt | 2009 | 23 | 0 | 0 | 0 | 0 |
99 | U | Matěj Illichmann | 2009 | 23 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Realizační tým | |
---|---|
Vladimír Cikner | trenér |
František Vokál | vedoucí |