|
||||
IČO: | 61387991 | |||
Mobil: | +420 737 203 860 | |||
E-mail: | info@ceskyflorbal.cz | |||
URL: | www.ceskyflorbal.cz |
2. LIGA DOROSTENCŮ - SKUPINA 5 - 15. KOLO
Jiří Blabolil a Martin Rygl-
6 05:210:1
Pavel ROUS
(Hrubý)
-
9 08:540:2
Tomáš PACHL
(Hrubý)
-
11 10:511:2
Andrej ČAPEK
(Liška)
-
19 18:061:3
Michal KRČÁL
(Pachl)
-
21 20:151:4
Karolína JUDOVÁ
(Ušák) -
21 20:441:5
Pavel ROUS
(Boháček)
-
26 25:461:6
Karolína JUDOVÁ
(Hrubý)
-
29 28:321:7
Filip BOHÁČEK
(Rous)
-
33 32:291:8
Michal HRUBÝ
(Judová)
-
35 34:091:9
Pavel HÁJEK
(Ušák)
-
41 40:341:10
Pavel ROUS
(Hromádka)
-
42 41:461:11
Pavel ROUS
(Hromádka)
Uvedené statistiky se vztahují k 2. liga dorostenců - skupina 5 2017/2018 a jsou platné k začátku zápasu.
Světlá n/S
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | G | Matyáš Kozák | 2002 | 15 | 0 | 2 | 2 | 0 |
6 | U | Martin Kučírek | 2002 | 19 | 20 | 21 | 41 | 4 |
8 | U | Adam Mašín | 2002 | 19 | 12 | 15 | 27 | 4 |
15 | U | David Coufal | 2003 | 11 | 2 | 1 | 3 | 2 |
31 | U | Roman Liška | 2001 | 15 | 5 | 5 | 10 | 9 |
35 | U | Andrej Čapek | 2001 | 17 | 28 | 19 | 47 | 0 |
42 | U | Josef Smejkal | 2004 | 11 | 1 | 2 | 3 | 0 |
45 | U | Petr Filippi | 2001 | 12 | 9 | 9 | 18 | 2 |
49 | U | Michal Doležal | 2001 | 19 | 1 | 3 | 4 | 8 |
Realizační tým | |
---|---|
Jiří Moravec | trenér |
Jiří Moravec | vedoucí |
Hippos
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3 | U | Pavel Hájek | 2003 | 9 | 6 | 3 | 9 | 0 |
7 | U | Ondřej Hromádka | 2002 | 17 | 12 | 16 | 28 | 2 |
11 | U | Pavel Rous | 2003 | 18 | 38 | 27 | 65 | 9 |
15 | U | Tomáš Hrubý | 2003 | 14 | 18 | 15 | 33 | 2 |
27 | G | Daniel Křesťan | 2001 | 21 | 3 | 1 | 4 | 0 |
32 | U | Jan Ušák | 2001 | 17 | 21 | 28 | 49 | 0 |
48 | U | Karolína Judová | 2002 | 9 | 8 | 4 | 12 | 2 |
73 | U | Michal Krčál | 2001 | 20 | 8 | 10 | 18 | 0 |
77 | U | Filip Boháček | 2001 | 17 | 19 | 18 | 37 | 4 |
89 | U | Michal Hrubý | 2001 | 21 | 32 | 16 | 48 | 2 |
91 | U | Tomáš Pachl | 2001 | 19 | 37 | 18 | 55 | 4 |
Realizační tým |
---|